نوشته های جدید

کتاب اصطلاحات انگلیسی Speak English like an American

دانلود کتاب اصطلاحات انگلیسی Speak English like an American

اصطلاحات محاوره ای انگلیسی برای چه کسی مفید است؟

افرادی که به کمک کلاسها و یا خودآموزها توانسته اند انگلیسی را در حدی یاد بگیرند و صحبت کنند، بارها تجربه کرده اند که آنچه می شنوند با آنچه در کتابها خوانده اند متفاوت است. این موضوع در مورد همه زبانها از جمله زبان فارسی خودمان هم صدق می کند. علت این مسئله، این است که در هر زبانی،مکالمات محاوره با متن کتابی متفاوت هستند و این تفاوت در استفاده از اصطلاحات در هر زبانی می باشد. این کتاب می خواهد تا با آموزش اصطلاحات انگلیسی شما را دگرگون کند و انگلیسی صحبت کردن شما را شبیه به یک انگلیسی زبان آمریکایی کند. یادگیری جملات محاوره زبان انگلیسی کمک شایانی به این امر می کند.

یادگیری اصطلحات انگلیسی فواید مختلفی دارد. اولین فایده آن این است که شما صحبتها و مکالمات محاوره انگلیسی زبانان را بهتر می فهمید. فایده دوم آن این است که با استفاده از این اصطلاحات محاوره ای انگلیسی ، شما مانند یک انگلیسی زبان صحبت می کنید و از ظاهر یک خارجی زبان که تازه انگلیسی یاد گرفته خارج می شود. توصیه اکید ما این است که افرادی که دارای سطح زبان خوبی هستند از منابع در سه زمینه اصطلاحات انگلیسی، آموزش لهجه انگلیسی و آموزش تلفظ انگلیسی استفاده کنند.

کتاب «انگلیسی را شبیه به یک آمریکایی صحبت کنید» با نام انگلیسی Speak English like an Americanنوشته Amy Gillett یکی از منابع آموزش اصطلاحات خوب در این زمینه است.

این کتاب شامل بیش از ۳۰۰ اصطلاحات و عبارات انگلیسی است. برای هر اصطلاحی، مثالهای مختلفی زده شده است. همراه با هر درس، تمرینهای مربوط به آن درس نیز قرار دارد که به یادگیری هر چه بهتر این عبارات کمک می کند.

این کتاب شامل ۲۵ درس است. در انتهای کتاب پاسخ تمرینها و سوالات درس ها نیز قرار دارد. همچنین ایندکس (لیست کامل) اصطلاحات استفاده شده درو صفحه ای که در آن این اصطلاح آموزش داده شده است، انتهای کتاب آمده است.

علاوه بر اینها، فایلهای صوتی این مجموعه نیز همراه با آن قرار دارد. آموزش صوتی اصطلاحات انگلیسی باعث می شود تا نحوه بیان این اصطلاحات را نیز فرا بگیرید و گوش شما با آنها آشنا شود.

لینک دانلود کتاب اصطلاحات انگلیسی