نوشته های جدید

جزوه کدینگ و تصویرسازی لغات انگلیسی دبیرستان – پیش دانشگاهی

pic_jeld

تصویر سازی و کدگذاری لغات چیست؟

شیوه تصویرسازی یا کد گذاری لغات اخیرا به عنوان یکی از شیوه های نوین برای به خاطر سپردن بهتر لغات در زمان کمتر و با صرف وقت کمتری مطرح شده است که امکان ماندگاری بیشتر لغات در ذهن مخاطب را نیز فراهم می آورد، و امروزه همایش هایی هم در جای جای ایران در این خصوص برگزار می شود. این روش تصویرسازی برای یادگیری لغات می باشد که “سرنخ سازی” مفهوم بهتر و قابل درک تری به این روش خواهد داد. این روش به این صورت می باشد که شما سعی می کنید با توجه به دانش قبلی خودتان برای لغتی که سعی برای درک یا حفظ معنی آن هستید یک تصویر یا سرنخ بسازید. دفعه بعد با روبرو شدن با آن واژه سرنخ سریعا در ذهن شما تداعی شده و معنی لغات را به یاد خواهید آورد. البته به شرط اینکه این سرنخ و تصویرسازی به شیوه درستی انجام شده باشد این شیوه به ویژه برای آزمون های کنکور مفید می باشد. برای درک بهتر این موضوع به مثال های زیر توجه کنید.

تصویری از کدینگ لغات پیش دانشگاهی به همراه تصویرسازی:

(برای مشاهده نمونه هایی از این جزوه  اینجا کلیک کنید)

Pic_in_001

Pic_in2_001

کدینگ لغات پیش دانشگاهی به همراه تصویرسازی

برای دریافت جزوات کدینگ لغات سوم دبیرستان و پیش دانشگاهی به صورت یکجا همراه با تخفیف اینجا کلیک کنید

تعداد صفحه: 399

حجم فایل زیپ شده: 19MB

فرمت:PDF

قیمت 14000 تومان (قابل پرداخت با کلیه کارت های عضو شتاب)

[parspalpaiddownloads id=”17″]

توجه:

در صورت بروز مشکل در پرداخت و دانلود با تلگرام 3483 213 903 یا ایمیل zabanyaar@gmail.com تماس حاصل فرمایید. 

2 دیدگاه‌ها

  1. سلام
    لینک های دانلود تا ۱ هفته پس از خرید مهلت دانلود دارند و بعد از این مدت منتقضی خواهند شد. لطفا برای دریافت مجدد لینک دانلود رسید پرداختی که هنگام خرید دریافت کردید برای ما ارسال کنید تا لینک دانلود مجددا برای شما ارسال شود.

  2. مرضیه جمال پور

    سلام من چند هفته پیش از سایت شما خرید کردم احتمالا کدینگ سوم دبیرستان و پیش دانشگاهی اما نتونستم فایل رو باز کنم..چطور میتونم مجدد دریافت کنم؟
    با تشکر